lunes, 17 de octubre de 2011

Sessió: DIJOUS 13/10/2011

Ha estat interessant parlar tant de quelcom que veiem constantment al nostre entorn, com són els colors i les imatges.


D'una banda, s'ha parlat de les imatges i de que estàn formades per píxels, he après que el canvi de resolució o de número de píxels pot distorsionar la imatge, doncs jo tenia entès que nomès es distorsionava si la l'apropaves o la allunyaves massa. Tanmateix, m'ha sorprès la quantitat de formats i archius que existeixen destinats a les imatges i a comprimir-les, doncs realment no sabia ni que existien.


D'altra banda, pel que fa al tema dels colors, he descobert que els colors primaris són el vermell viu, el blau fosc i el verd, quan jo tenia entès que eran el groc, el cian i el magenta que han resultat ser el resultat de la barreja entre els primaris, és a dir, aquests tres últims s'anomenen secundaris. M'ha agradat el fet de aprendre una mica més sobre els colors que s'afavoreixen i són harmoniosos, els que són més aviat psicodèlics i els desajustos, doncs avui dia sabent això, em puc fixar en si són d'una categoria o d'una altra els colors que veig a la publicitat, a la televisió, etc.


He trobat una classe molt interessant, doncs vivim en un món totalment visual i, per tant, ple d'imatge i de color.

No hay comentarios:

Publicar un comentario