martes, 25 de octubre de 2011

Sessió: DIMARTS 25/10/2011

Realment m'ha interessat molt l'activitat que he après avui a la classe de l'Eduard, hem treballat amb el programa JClic i, a més, he tingut la oportunitat de fer ús d'una pantalla digital per primera vegada a la meva vida com a estudiant.



Primerament, fent referència a la pantalla, he pogut comprovar la facilitat en quan a l'ús que aquesta té, però al mateix temps, he pogut observar que també té les seves dificultats, doncs no calibrava bé el moviment del llapis amb el que apareixia a la pantalla i, en més d'una ocasió, la hem hagut de calibrar per a aconseguir el seu correcte funcionament. M'ha agradat molt experimentar amb aquest tipus de material i adonar-me de que, segurament, aquest instrument formi part de la meva futura vida professional com a docent.

D'altra banda, repeteixo que m'ha agradat molt el fet de treballar i saber amb certesa què era això de les Clic doncs, anteriorment, només havia sentit a parlar d'elles i no sabia amb exactitud ben bé què eren. He pogut navegar per la pàgina web on es troben diferents activitats de les Clic i he jugat amb aquestes, la veritat es que m'ha semblat molt interessant, ja que treballa un tema concret amb diferents tipus d'activitat i va ensenyant en què consisteix.

Finalment, he fet servir el programa JClic author i he creat les meves pròpies dues activitats Clic i, m'ha agradat sentir que el dia de demà podria fer tot un tema sencer i que algun nen o nena el pugués dur a terme i aprendre amb la meva creació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario