jueves, 22 de diciembre de 2011

Sessió: DIJOUS 22/12/2011

La sessió d'avui amb l'Eduard ha estat destinada als dubtes que ens han sorgit en relació a la tasca 4 i la tasca 5 relacionada amb aquest mateix bloc i amb el campus virtual moodle que vàrem crear ja fa unes setmanes. com que jo ja vaig resoldre els meus dubtes al seu dia mitjançant una tutoria amb el professor, he ajudat als meus companys que estaven una mica perduta amb aquest bloc.

A més, he cafegit un voki, situat a la esquerra creat i dissenyat per mi mateixa. Estic molt satisfeta amb el resutat final del meu bloc, crec que és tal i com me'l imaginava, colorit, ordenat i amb gifs, enllaços, etiquetes i webs tal i com demanava la tasca.

em despedeixo desitjant-vos bones festes de nadal i una bona entrada al any nou 2012! Esperem que el millor d'aquest 2011, sigui el pitjor del 2012 i que ens vagi tot molt bé a tots!
:)


BON NADAL A TOTHOM!


Sandra Prat Martínez

No hay comentarios:

Publicar un comentario