martes, 13 de diciembre de 2011

Sessió: DIMARTS 13/12/2011

A la sessió d'avui amb en Joan Anton, hem estat preparant la exposició que haurem de representar dimarts que ve a classe davant dels nostres companys. La exposició tracta de les TIC que hi han implantades a una escola en concret. El meu grup i jo, vàrem escollir L'Escola Elisenda de Montcada i vàrem anar a visitar-la. El coordinador d'educació infantil juntament amb l'encarregat d'impartir les classes d'informàtica ens van ensenyar com anàven aquestes i què es feia.


Em vaig sorprendre positivament al veure que aquesta escola estava dotada de pissarres digitals en totes les aules d'infantil. Hi havien nou aules amb nou pissarres digitals en total, ja que P3, P4 i P5 tenien tres aules cada una. Tanmateix, vàrem veure l'aula d'informàtica on estaven els ordinadors i ens van ensenyar alguna activitat que feien.

A la classe d'avui, hem estat repassant aquesta experiència a l'escola Elisenda per tal de poder aproximar encara més als nostres companys en la conscienciació de que les TIC més que mai són el nostre futur com a docents.

D'altra banda, m'ha agradat saber que a la anterior exposició se'ns va entendre correctament i per tant la nostra qualificació és molt bona. Ens ha servit per tirar endavant amb més ganes i per fer-ho igual o millor a la següent exposició de dimarts vinent. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario