martes, 8 de noviembre de 2011

Sessió: DIMARTS 8/11/2011

La classe d'avui hem estat fent diferents tasques. D'una banda hem estat treballant amb el Google Apps i d'altra banda gestionant un bloc. En quan al goggle hem treballat amb el gmail el google docs, un instrument que des de feia molt de temps no en feia ús i m'ha agradat la sensació de saber quin ús tant pràctic té aquest programa. doncs hem estat redactant cooperativament entre tots un conte de nadal que ens hem anat inventant sobre la marxa.



Després de redactar-lo hem hagut de buscar unes imatges tot fent servir una altra aplicació d'aquest mateix programa, el Picassa. Un programa que sobint faig servir per fer retocs a les meves fotografies però que, fins ara, mai n'havia fet ús com a album de fotos que deixa compartir les imatges que tu adjuntes juntament amb les dels companys. He de escriure un comentari al bloc de la assignatura i m'ha agradat molt el fet de veure el resultat que obtindré del meu bloc, doncs aprendré a adjuntar imatges, videos o altres coses. Ja per últim, dins d'una de les tasques que hem de realitzar, he treballat amb una altra aplicació de google per elaborar una enquesta. Aquest programa m'ha ensenyat a com fer la enquesta i des de quins diferents punts de vista en quan a la resposta puc fer servir; ja sigui amb resposta múltiple, amb un text, relacionant paraules, etc.

La veritat es que surto de la classe amb la sensació una mica de cansament, doncs crec que hem rebut molta informació i moltes directrius en molt poc temps. M'ha passat la classe ràpit, suposo que pel nivell de concentració que duia a sobre i perqué, com he dit anteriorment, si no em centrava de ben segur que m'hagués perdut. 

Vull aclarar que m'ha agradat el fet de treballar a la sessió d'avui individualment, doncs m'he hagut d'espavilar sola per anar seguint la classe i les explicacions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario