lunes, 26 de septiembre de 2011

Sessió: DIMARTS 20/09/2011

Aquesta primera classe de l'assignatura d'alfabetització digital amb el Joan Anton m'ha servit per aprendre a crear un bloc que, fins ara, no hagués sapigut realitzar-ho, també m'ha impactat la disponibilitat del professor en vers als alumnes en quan a tenir-lo com a guia de l'aprenentatge i no ser ell, en aquest cas, el protagonista de les classes i nosaltres tan sols parar atenció i nota d'allò que diu.

D'altra banda, aquesta metodologia m'ha agradat en quan al fet de ser jo la que vagi aprenent amb el dia a dia a l'aula i no pas el fet de no participar. Em sento còmoda en aquest aspecte, ja que crec que d'aquesta manera puc aprendre i entendre millor tot el que el professor i els companys vulguin transmetre.

Ja per últim, vull afegir que he sortit de la classe amb ganes de més, amb una sensació positiva del que serà aquesta assignatura i tanmateix enriquida pel fet de saber fer quelcom més, com per exemple aquest bloc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario