martes, 27 de septiembre de 2011

Sessió: DIJOUS 22/9/2011

La sessió d'avui m'ha servit per treballar amb paint la meva imaginació a través d'una o dues paraules que ens ha anat dictant l'Àngels. M'he sentit àgil i ràpida plasmant allò que pensava a la pantalla de l'ordinador i, d'altra banda, he sentit curiositat per saber realment el significat d'aquelles paraules que ens ha anat dictant l'Àngels.

Un altre aspecte que m'ha sorprès ha estat el fet de que cap de nosaltres hem encertat (amb els nostres dibuixos) allò que la mestra volia que plasmèssim, per aquest motiu em plantejo que tot i que molts cops intentem entendre quelcom que ens expliquen, sempre ens quedem amb la idea base i principal.

Ja per últim vull remarcar que, tot i que en certs moments m'he vist poc imaginativa, el resultat final m'ha agradat força i d'altra banda, surto d'aquesta sessió amb un sentiment de curiositat i neguit per saber el significat d'aquelles paraules.

No hay comentarios:

Publicar un comentario