sábado, 22 de octubre de 2011

Sessió: DIJOUS 20/10/2011

A la sessió d'avui hem estat recordant una activitat que vàrem fer a partir dels plans de les fotografies i d'una altra activitat basada en l'explicació d'una història a partir de senyals. Ens hem adonat que aquesta última activitat no ha resultat tant fàcil com ens pensàvem en un primer moment, doncs és dificil expressar allò que es vol només amb unes senyals sense tenir un context que ens situi i ens orienti.


Hem fet ús del programa Adobe Photoshop i he aprés que a partir d'una mateixa fotografia podem anar canviant el seu tamany, els seus colors, la seva lluminositat amb un sol "clic". Hi ha una infinitat de modificacions i de canvis que podem fer amb programes com aquest, i és bo saber com fer-ne ús, tot i que m'ha resultat una mica complicat en un primer moment.


Sabia que aquests tipus de programes disposen d'un ampli ventall de recursos però m'ha sorprès el fet d'aprendre avui a classe que en tenia tants. Amb aquesta eina es poden canviar els colors originals d'una fotografia, aclarir-la més, afegir-ne més lluminositat i treballar amb els colors primaris de la fotografia.


Després de fer ús del programa he de dir que aquesta classe m'ha semblat molt interessant, ja que el tema de la fotografia és un tema que em crida molt l'atenció i m'interessa molt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario