martes, 4 de octubre de 2011

Sessió: DIMARTS 4/10/2011

La sessió d'avui ha estat més pràctica que cap altra, doncs hem treballat en petit grup un article que nosaltres mateixes varem escollir. La del meu grup, més concretament, és de la Juana Maria Sancho i s'anomena Formar lectores en un mundo visual. Aquesta lectura m'ha fet recapacitar en tot el que ha anat evolucionant el tema de les tecnologies digitals entre d'altres coses i m'he sapigut empatitzar amb els professors que ara es troben davant d'aquest dilema. 

De fet, hem estat debatint entre nosaltres sobre aspectes que sortien al nostre text en referència a que els professors que imparteixen classes avui dia, són docents que es van formar en un món totalment no-digital i que ara per ara es troben amb tot el contrari. Tanmateix, hem estat donant les nostres opinions pel que fa al fet de la por que aquests mestres pateixen pel fet de no saber ben bé com funciona tot això de la "tecnologia" i m'he parat a pensar i m'hi he vist reflectida en aquest sentiment doncs; Podria passarme a mi en un futur? Com em sentiria? Tindria por?...

A la següent sessió farem un debat col·lectiu amb tota la classe i cada grup exposarà el seu punt de vista en referència a la lectura o l'article que els hi hagi tocat. Tinc ganes de que el meu grup i jo exposem el nostre tema per a saber qué en pensen les meves companyes i companys i si ells i elles també tenen aquest pensament en referència a que podria passar-nos a nosaltres en un futur.



No hay comentarios:

Publicar un comentario