lunes, 17 de octubre de 2011

Sessió: DIMARTS 11/10/2011

La sessió d'avui m'ha fet replantejar tots aquells canvis que han hagut de passar per arribar a on som. Em refereixo a les tecnologies que han anat abançant fins arribar a les digitals d'avui dia. M'ha sorprès el fet de saber que al llibre se'l va rebutjar en el seu moment al igual que pot passar ara amb l'era digital, doncs aquest va ser una tecnologia nova al seu moment i per aquest motiu, hi havia dificultats per entendre el seu funcionament.

Poc a poc va aparèixer la pissarra, el paper, la pluma, la pluma estilogràfica, el famós bolígraf, la calculadora, etc., fins arribar on som ara. He après que quelcom nou sempre provoca rebuig, però que pot ser aquest rebuig es dóna per la ignorància que tenim davant d'aquest. Així doncs,segurament, tot allò que per a nosaltres és nou pot provocar certa por, però hem de saber que aquest sentiment ha anat passant al llarg del temps amb altres noves tecnologies del moment.

M'ha agradat el video portuguès que hem vist del youtube, doncs m'ha fet reflexionar i preguntar-me: De què  serveix la tecnologia si la metodologia no canvia?
De què serveix promoure el canvi i l'evolució cap a una nova era si, un cop adquirida, el mètode és el mateix? Ens hauriem de replantejar quin mètode seguim actualment i si, en la època de canvis que ens trobem, caldria canviar-la.


No hay comentarios:

Publicar un comentario