jueves, 26 de enero de 2012

Sessió: DIJOUS 26/1/2012

Avui l'Àngels m'ha solucionat el petit probema que tenia amb el portafoli digital d'alfa i me'n he adonat que en realitat havia esta un problema de la majoria de la classe. He hagut d'agrupat tots els documents i power points que he anat adjuntant i linkant a la meva web en una carpeta. Després ha estat qüestió d'arrossegar aquesta carperta amb el Filezilla a la meva web. Un cop fet, he provat d'entrar a la direcció i he clicat al enllaç i tot funcionava correctament.

Tot i això, he pogut comprovar que moltes de les meves companyes i companys han tingut certs problemes amb la creació del portafoli, ja que si s'obliden de clicar o afegir alguna cosa important l'enllaç o allò que vulguin no es realitza com esperen.

Com que he pogut solucionar el meu problema ràpidament, he ajudat als meus companys/es a resoldre els seus.

No hay comentarios:

Publicar un comentario