martes, 24 de enero de 2012

Sessió: DIMARTS 24/1/2012

La sessió d'avui ha anat destinada a adelantar el projecte final d'Alfabetització però, en el meu cas, com que el meu grup i jo ens anàvem a quedar igualment després de classe a fer-lo, he aprofitat per adelantar el portafoli digital de l'assignatura. He pogut enllaçar exitosament tots els links i els documents que calien de la part corresponent a l'Eduard i al Joan Anton. Encara no sé ben bé perquè, la part de l'Àngels, per molt que la intentés penjar i redireccionar els links i els documents de les activitats no em deixava i fallava. Els links de la seva part no em funcionaven


He provat de'eliminar les activitats que havia penjat de l'Àngels i tornar-les a penjar de nou, però no hi ha hagut sort. És l'unic que em queda per enllestir del portafoli i m'agradaria intentar solucionar-ho o, si més no, dojous que tindré classe amb ella, preguntar-li si sap qué és el que em passa.

Un cop més, les tecnologies digitals són imprescindibles i mai es sap el que pot passar, però per això apareixen els errors, per a saber solucionar-los i aprendre d'ells.

No hay comentarios:

Publicar un comentario